نوشته های یک سادیسمی

خرید بک لینک
امروز بعد از مدتها، روزها، ماه ها اومدم اینجا!

دلم خواست همه چیو عوض کنم. میخوام از روزای بد بگذرم...!

میخوام دیگه اینجا بوی غم نده! میخوام هیچ جای دنیام بوی غمو نشنوم.

دنبال تغییرم!

میخوام همه بدیا پاک بشن

و شدن!

هم قالب هم اسم هم متن خلاصه و همه و همه چی!

مخصوصا اهنگ هم عوض شده.

خوشحالم! خیلی زیاد

خدایا مثل همیشه، خوشحالم هستی!


نوشته های یک سادیسمی ...

ما را در سایت نوشته های یک سادیسمی دنبال می‌کنید

برچسب: عوضش, نویسنده: بازدید: 101 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 3:16

خب، امروزم مث خیلی از روزایی که باید برم مدرسه با غر شروع شد!و با خنده هم تموم شد البته.انقدر که آقای ک. مارو خندوند با اون خاطره تعریف کردنش!!!خیلی با مزه س اخه خندش! همه از خندش بیشتر خندشون میگیره!- چرا انقدر بعضی روزای زندگی بی دلیل قشنگ میشن؟+ چون تغییر زیباست! امروزعوض کردم خیلی چیزارو! خوشحالم!خدایا... آرامشمو مدیون توام!دارم قرآن حفظ میکنم، در عین حال ۹۷ هم کنکور دارم ولی اینکار آرامش زیادی بم میده! ذوق میکنم! هنوز ۱ جز نشده.خونه حفظ میکنم، تنها!و فعلا ۶۳ آیه از سوره ی بقره. ساعت درس خوندنم هرروز زیاد میشه! خیلی خوشحالم!کاش رتبه ی میخوامو بیارم!همایش دانشگاهم میخوام برم! می نوشته های یک سادیسمی ...

ما را در سایت نوشته های یک سادیسمی دنبال می‌کنید

برچسب: بگذر,جهان,تازه,شود, نویسنده: بازدید: 110 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 3:16

صفحه بندی